tisdag 13 januari 2009

Ny dag

Hej igen! Igår så orkade jag inte blogga då jag inte mådde så bra. Men nu är det bättre igen. Idag så ska jag börja lite smått med mitt nya liv.

Jag ska ta tag i mina överflödiga kilon som är en hel del. Nu har jag bestämt att dom ska bort. Idag så händer det inte så mycket. Imorgon så är det en tråkig dag. Vi ska på begravning av min sambos farmor som dog på luciadagen.

På fredag så ska jag på ett informations möte om en utbildning som af håller i. Det är för telia sonera.

Ha en bra dag.

vi hörs

2 kommentarer:

annica sa...

Hej nu går det ju att skriva en kommentar. Du vet att om du behöver en clown är det bara till att ringa. Hur gick utbildningen?
Kram Annica

Anonym sa...

Till Annica

Det blev aldrig nåt informationsmöte. Det var inställt. Beror nog på att telia sonera varslade nästan 1200st förra måndag.

kram Sara